Vâlcea se indreapta spre comunism? Situație excepţională la drumurile judeţene înainte de Paşte

În anul 2015, Regia Judeţeană de Drumuri şi Poduri, societate aflată în subordinea Consiliului Judeţean, graţie unui management dezastruos, fiind folosită în repetate rânduri ca vehicul electoral (asfaltări imporvizate prin diferite comune sau în zone unde se căuta recrutarea de edili pentru partid) ajunsese aproape de faliment.

Într-una din şedinţele prezidate de Gică Păsat şi Romulus Bulacu în 2015, se aprobase un plan critic care prevedea concedierea a aproximativ 100 de angajaţi, regia fiind la un pas de faliment. Mai mult toate sumele aflate la dispoziţia RAJDP fuseseră cheltuite excesiv în prima parte a anului 2016, în campania electorală de la locale, astfel încât în a doua parte a anului, regia efectiv a stat…pe tuşă, neavând nicio sursă de finanţare.

Noua conducere a Consiliului Judeţean, în speţă, preşedintele Constantin Rădulescu a fost pus în situaţia de a rentabiliza societatea, de o scoate din abisul falimentului sau de a declara oficial moartea acesteia.

După un an şi jumătate, miracolul s-a produs, RAJDP a început să meargă pe roţi, anul 2017 să fie un an, în care societatea să aibă lucrări, să producă bani, să funcţioneze, urmând ca în acest an să aibă parte de fronturi de lucru nesperate.

Preşedintele CJ Vâlcea, Constantin Rădulescu, spune că este singura societate de acest gen din ţară care nu are dificultăţi financiare, asta în timp ce în alte judeţe, societăţile similare fie au falimentat, fie au ajuns să-şi vândă din utilaje.

“Cu peste 35 de utilaje, RAJDP lucrează la Vâlcea şi lucrează din ce în ce mai bine. În aprilie sau mai vom avea licitaţie pentru staţia de asfalt, una modernă, şi în curând pentru una de betoane. Se munceşte zi de zi la RAJDP, avem perspective de fronturi de lucru pentru ani buni de aici înainte. Săptămâna asta se intervine pentru reabilitarea drumurilor către biserici şi mănăstiri. Este o regie de forţă majoră care produce bani şi face profit, o regie care oricând este capabilă să participe la licitaţii de drumuri şi să le şi câştige. Ce ne-am fi făcut dacă nu aveam o astfel de societate, atunci când avem alunecări de teren, drumuri care să se blocheze, tot felul de situaţiii neprevăzute. Avem în curtea noastră o astfel de societate de grad zero care imediat şi prompt poate interveni pe toate drumurile judeţene. Şi nu sunt puţine, avem de administrat o reţea de peste 1000 de km de drumuri judeţene”, a precizat Rădulescu.

AP

loading...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *