„Râmnicu Vâlcea Week”- locul 9 în Top Trafic Mass-Media, o performanţă pentru presa locală
Râmnicu Vâlcea Week s-a aflat, după această săptămână, în Top 10 Mass-Media din România, mai precis pe locul 9, alături de prestigioase publicaţii naţionale, o performanţă probabil greu de egalat de revista noastră în viitor. Această confirmare reprezintă însă o încurajare şi, totodată, o provocare.
Mulţumim românilor din lume care au citit şi distribuit reportajul trist (asemănător unei filmări) al acelui moment din viaţă, moment în care românii noştri sunt nevoiţi să plece în lume, lăsându-şi în urmă bucăţi de suflet. Acest articol (Taţi fără copii, mame în lacrimi, drame reale care te zguduie în aeroportul Otopeni) a aşezat Râmnicu Vâlcea Wek pe primele locuri ale publicaţiilor din România, dar asta nu înseamnă că celelalte materiale nu au stârnit interesul cititorilor.
Vom continua să ţinem ştacheta ridicată şi vom păstra politica noastră de promovare a judeţului Vâlcea din toate punctele de vedere, de informare despre lucrurile bune, constructive care se realizează aici, în această parte de ţară.
Mulţumim încă o dată celor aproape 200.000 de cititori ai revistei noastre care ne-au ajutat să atingem această performanţă şi suntem ambiţionaţi să repetăm isprava, evident, cu ajutorul dumneavoastră şi cu talentul nostru.
Redacţia
Nea Liviule Popescu , esti tare boss cu o asemenea performanta . Sincere felicitari si din partea mea . 200.000 de cititori ??? Esti si mai tare atunci .