Rachiul de Vâlcea ”Sordony” (vechi de 150 de ani) devine un brand de țară
Nu este un secret faptul că România este renumită pentru țuică, rachiu si pălincă. O mulțime de turiști vin aici în fiecare an pentru a încerca această băutură tradițională. Misiunea noastră a fost să creăm un nume de marcă, un master design de etichetă și o identitate vizuală puternică pentru o varietate de produse.
Brandul Sordony are ca origine familia Sordonie de etnie greacă care în 1870 a înființat această distilărie pe care Cătălin Șoarece împreună cu familia au reușit să o cumpere de la fosta societate Vinalcool Drăgășani – Vâlcea și să o îmbunătățească cu o instalație de distilare tip Calvados pe care au achiziționat-o în anul 2007 din Germania.
Sordony s-a născut din pasiunea de a ține aproape produsele alcoolice naturale din fructe 100% și anume țuică, rachiuri și pălincă.
Gustul fructelor bine maturate dar și solul de calitate al zonei de sub dealurile Olteniei fac ca produsele Sordony să fie gustoase și parfumate.