Municipiul Drăgășani se alătură orașelor digitalizate prin aplicația City Health

Cu ajutorul tehnologiei, Primăria municipiului Drăgășani devine o comunitate inteligentă și agilă.
Prin aplicația CityHealth, locuitorii pot raporta către primărie problemele pe care le întâmpină în cadrul comunității, astfel încât noi, echipa administrativă, să le putem rezolva mai ușor.
Tot prin aplicație vom transmite informații despre evenimente sau situații care pot să afecteze activitățile zilnice ale locuitorilor, precum blocaje rutiere, închideri de străzi, lucrări de infrastructură și chiar situații de urgență.
Aplicația este disponibila gratuit, pe Google Play și AppStore, poate fi folosita pe orice smartphone si va invitam sa o descarcati și de aici:
Platforma City Health Dragasani
Aplicația mobilă poate fi descarcata gratuit de aici http://onelink.to/qher4s și utilizata simplu, de către toți locuitorii orașului.
”Platforma digitală pune la dispoziția utilizatorilor trei module. Unul este pentru consultarea publică a cetățenilor, opțiune cu care vom da posibilitatea fiecărui cetățean căruia îi pasă de ce se întâmplă în comunitate să se exprime. Vor putea răspunde la sondajele inițiate de către Primărie. Un alt modul este pentru bugetare participativă. Oamenii vor spune ce proiecte consideră că sunt importante pentru Drăgășani, va fi o sesiune de vot, se va stabili un clasament, iar în limita unei sume pe care o vom pune la dispoziție, proiectele vor fi transpuse în realitate. Alt modul este de raportare a problemelor în timp real și de comunicare cu cetățenii. Din momentul în care a descărcat cetățeanul aplicația are opțiunea de a se înregistra cu adresă de e-mail și parolă sau direct cu contul de Facebook, iar după selectarea Municipiul Drăgășani ca localitate de reședință va putea trimite instant sesizări legate de probleme din oraș care afectează cetățenii. Reprezentanții administrației vor vedea despre ce este vorba și vor răspunde cât se poate de repede, răspunsul fiind afișat direct pe telefonul mobil al persoanei care a semnalat respectiva problemă, fără a fi nevoie de trimiterea unei înștiințări prin poștă sau de deplasarea cetățeanului la Primărie. Cetățenii pot fi puși la curent cu statusul sesizării lor, când a ajuns la Primărie, ce s-a întreprins pentru rezolvarea ei și care este cursul și finalizarea sesizării făcute. De asemenea, reprezentanții administrației vor putea informa cetățenii, în timp real cu privire la situații sau evenimente de interes public”, a declarat primarul Cristian Nedelcu .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *