La vară, turiștii români vor circula pe 41 de km din Autostrada spectaculoasă a Muntenegrului

Toate facilitățile majore de pe autostradă – poduri și tuneluri realizate de Bemax au fost finalizate.

Lucrările finale, adică lucrările de drenaj, hidroizolarea podurilor, lucrările de pregătire pentru asfalt și pereții pentru protecția împotriva zgomotului sunt în faza finală. „Când vorbim despre lucrări de asfalt, până la sfârșitul lunii vom ajunge la cel de-al treizecilea kilometru al traseului (de 41 de kilometri) cu asfalt (cu excepția asfaltului de pe poduri).

Este important de menționat că acum două zile, asfaltarea a fost făcută pe partea stângă a podului Moračica, care este cel mai mare pod din această secțiune. În ceea ce privește bucla Smokovac, lucrările care urmau să fie finalizate în temeiul contractului de bază au fost finalizate, adică lucrările principale precum încălcarea traseului, podul Smokovac, au fost finalizate “, a declarat Bemax pentru portalul muntenegrean CdM.

Ei explică faptul că în prezent se lucrează la instalații care nu erau în contractul de bază și se fac pregătiri pentru asfalt. Lucrările finale la stația de taxare Smokovac sunt, de asemenea, efectuate pe buclă. „Întrucât compania Bemax s-a angajat să construiască joncțiunea bulevardului Vilija Branta (bulevardul Zlatički) și bucla Smokovac, așteptăm ca proprietatea și relațiile juridice să fie rezolvate pentru a începe și cu acele lucrări. Plănuim să facem lucrări de asfalt pe bucla Smokovac atunci când nu vom putea efectua lucrările menționate în nord din cauza iernii ”, au declarat aceștia în răspunsurile lor la CDM.

Pentru care toate sarcinile sunt în sarcina Bemax Ei observă că pe secțiunea prioritară a autostrăzii Bar – Boljare, Smokovac – Uvač – Mateševo, compania se ocupă de lucrările de construcție a patru tuneluri (Suka, Vežešnik, Mrke și tunelul Vjeternik de pe partea de nord) cu o lungime totală de 11 km pentru ambele conducte și șapte poduri și două pasaj superior. Podurile în cauză sunt Gornja Mrka, Đurićev Laz, Ratkov Laz, Lutovo, Pelev Brijeg, Suvovara și Krkor; depășește Preljubovica și Kisjelica, iar lungimea totală a ambelor benzi este de 3,6 km.

Această companie execută și lucrări pe traseul deschis cu o lungime totală de 10,20 km (ambele benzi). Ca parte a traseului, se execută lucrări la săpături, terasamente, structuri de susținere, protecție la pante, precum și ziduri de drenaj și protecție împotriva zgomotului. Bemax efectuează, de asemenea, lucrări complete de asfalt pe această secțiune.

„De asemenea, lucrăm la facilitățile bazei pentru întreținerea autostrăzii și a rampei de taxare Pelev Brijeg; Facilitatea stației de taxare Mateševo, Petlji Smokovac (în cadrul căreia există un pod cu același nume lung de 300 de metri în ambele benzi, precum și stația de taxare Smokovac “, explică din Bemax Autostrada funcționează la viteză maximă, unde compania are în prezent 400 de lucrători, inclusiv subcontractanții săi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *