„După 13 ani de la câștigarea contractului, timp în care nu s-a întâmplat nimic pe acest drum, nici măcar proiectul tehnic de execuție nu a fost întocmit, și după mai multe încercări de reziliere, astăzi DRDP Craiova a câștigat definitiv procesul ce permite rezilierea acestui contract.
A fost un proces dificil, cu multe termene, dar juriștii noștri au reușit performanța de a învinge avocații constructorilor, avocați specializați în astfel de litigii.
Avem pregătite actele să lansăm în licitație actualizarea documentației tehnice , în baza expertizei realizate de CNAIR, urmând să lansăm în licitație proiectare+execuție. Pentru a preveni o nouă blocare a acestui proiect, vom propune ca cei 188 de km să fie împărțiți în mai multe loturi”
A transmis Directorul Regional al DRDP Craiova, Calin Cosmin.
DN 67B este la fel de important pentru Vâlcea de Sud precum e DN7 (Valea Oltului) pentru nord, este axa care uneşte toată treimea de sud a judeţului.
Nu se recomandă însă nimănui, pentru că este grotesc să-l traversezi.
Este mai mult decât un drum, este de fapt o călătorie în istorie, în frumos, un legământ nescris la Vâlcii și poate de aceea, inspirați au fost cei care l-au construit şi nemernici cei care l-au abandonat.
Un drum, poate cel mai frumos din Vâlcea, un vis care străbate 70 de km de judeţ, care mângâie dealuri, subcarpaţi, priveşte munţii, se scaldă prin patru râuri şi ştie toată povestea sudului.
Este vorba de Drumul Naţional 67B, un drum spun, cei de la CNAIR că este secundar ca importanţă după indicativ dar habar nu au ce importantă colosală are pentru regiune, pentru 4 judeţe, pentru 150.000 de oameni direct, pentru un viitor care pare că îl condamnă pe mai departe la agonie.
Drumul de care vorbim, străpunge Vâlcea la Drăgăşani, venind dinspre dealurile înalte ale Argeşului şi traversează Oltul, peste una din cele mai întinse delte formate în ultimii 30 de ani.