Două tuneluri, nod rutier, Centru de Întreţinere şi Coordonare al Autostrăzii, pe raza comunei Racoviţa

Pe teritoriul comunei Racoviţa, Autostrada va avea două tunele, unul de aproximativ 1 km şi altul de o jumătate de km, în nordul localităţii.

După care va merge paralel cu râul Olt, în vestul comunei, pe lângă castrul roman şi amenajare hidroenergetică Cornetu.

Aşadar, “în zona amenajării hidroenergetice de la Robeşti, traseul autostrăzii traversează versantul stâng al Oltului printr-un tunel cu o lungime de circa 0,9 km iar în zona km 40+900 traseul autostrăzii traversează versantul stâng al Oltului printr-un tunel cu o lungime de circa 455 m, după care urmează un nod rutier propus pentru a face legătura cu DN 7 prin DJ 703 M (Curtea de Argeş – Cornet)”

Tot aici, În zona km 43+450 – km 44+100 s-a propus amplasarea Centrului de întreţinere şi coordonare (CIC) Cornetu şi a spaţiului de servicii tip S2.

Este cel mai important punct rutier al autostrăzii, în jumătatea nordică, pentru că de aici se face legătura cu DN 7 şi spre Brezoi şi Valea Lotrului. Zona turistică Brezoi – Mălaia – Voineasa va fi accesibilă pentru cei care vin dinspre Bucureşti, prin acest nod, altfe spus, drumul din capitală spre Brezoi, la finalul autostrăzii va dura maxim 2 ore.

“Da, sună foarte bine pe hârtie dar mai este mult până va fi pus în practică. Noi, cei din Racoviţa aşteptăm această lucrare. Sunt foarte mulţi locuitori care întreabă dacă ştim când vor începe lucrările pentru că sperăm să fie locuri de muncă pentru cei de aici. Sunt şi investitori care sunt intersaţi de acest proiect”, spune primarul din Racoviţa, Sonia Iliescu.

De fapt la Racoviţa se întâlnesc cele două loturi montane, 2 şi3, cosiderate cele mai dificile ca lucrări de artă.

AP

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *