Două complexe comerciale (în domeniul electronicelor și articolelor sportive) se construiesc în prezent în Râmnicu Vâlcea
La această oră în Râmnicu Vâlcea se ridică două complexe comerciale mari, de fapt două parcuri de retail, unul în domeniul electronicelor și electrocasnicelor iar unul în domeniul articolelor sportive.
Este forma de brandul român Altex și cel francez Decathlon. Primul se ridică în zona de sud a orașului, lângă magazinul Dedeman iar cel de-al doilea în parcarea Shopping City Râmnicu Vâlcea, noul Mall.
Altex România, liderul pieței electroIT la nivel local, își majorează capital cu peste 125 milioane lei pentru a susține proiectele Cometex, dezvoltator de parcuri de retail ce face parte din același grup. În planul de dezvoltare pentru anul acesta, compania a prevăzut trei parcuri de retail Cometex, Retail Park Dej, Retail Park Râmnicu Valcea, centrul comercial Aurora Giurgiu, și 10 noi magazine proprii Altex.
“Investiția făcută pornește de la angajamentul companiei de a menține “cel mai mic preț din România” – promisiune pe care o putem susține pe termen lung prin efortul continuu de reducere a costurilor operaționale- alături de obligația socială față de România, aceea de a rămâne profitabili și a susține bugetul de stat prin impozitul pe profit! Magazinele dezvoltate în parcuri de retail ne permit utilizarea panourilor fotovoltaice, care contribuie la eficientizarea activității prin economisirea de energie. De aceea, continuăm strategia de transformare a magazinelor și centrelor logistice în clădiri verzi.” declară Dan Ostahie, CEO Altex România.
Altex este lider pe piața de retail din România, cu peste 120 de magazine deschise în țară.
Decathlon este o companie de producere și desfacere de articole sportive, aparate sportive și îmbrăcăminte din Franța, având sediul în Villeneuve d’Ascq. Compania a fost înființată în anul 1976, și este prezentă în 45 țări cu peste 1400 de magazine, fiind cel mai mare vânzător de produse sportive din lume.
Brandul Decathlon este deținut de familia miliardarilor francezi Mulliez, care mai deține hipermarketurile Auchan, magazinele Kiabi și retailerul de bricolaj Leroy Merlin
Decathlon, retailerul care domină piața echipamentelor sportive din România, și-a propus să obțină în acest an o creștere a vânzărilor, în pofida problemelor globale actuale.
Strategia companiei pe termen lung include deschiderea de magazine în orașe neacoperite în prezent, consolidarea poziției cu noi unități în București și eventual în Cluj, Timișoara și Iași, relocarea unor magazine și vânzarea prin intermediul altor rețele de retail.
Strategia vizează continuarea deschiderilor de magazine fizice, în special în orașele în care retailerul nu este prezent, precum Galați, Arad, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare sau Alba Iulia, dar și consolidarea poziției cu noi unități în București și eventual în Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, precum și relocarea unor magazine din locații situate în centre comerciale ineficiente din punctul de vedere al atragerii de trafic și al mix-ului de clienți.
Magazinul din Râmnicu Vâlcea ar urma să fie inaugurat în primăvara anului 2024.
AP.
Bună ziua când se da drumul la magazine și as dori sa știu dacă se fac angajari