Domeniul Transalpina Ski Resort a renăscut cu dreptul, îi urăm: ”Pârtie!”

După 8 ani de multă promiscuitate, în care sezonul de schi la Voineasa începea după cum voia constructorul, vechiul administrator al pârtiei, se pare că lucrurile încep să intre în linie dreaptă.

Deja se duse și al doilea week-end de când o medie de cel puțin, de 1000 – 1.500 de turiști vin la Vâlcea, pentru a se bucura de cel mai frumos domeniu schiabil din România.

Am fost acolo și vreau să spun că situația este impecabilă. Cozi reduse ca timp, o atomsferă foarte reușită, pârtia este luată cu asalt, judecând după parcările pline (atât a pârtiei) cât și în jur, de turiști din toată țara.

Totul este ca la carte. Semnalele sunt bune, numai în acest an, sunt deja 10 noi certificate de urbanism eliberate pentru construcții hoteliere în zona cuprinsă între Obârșie și zona pârtiei. Pentru că la această oră nu mai există niciun loc liber de cazare în Obârșie, Voineasa și Mălaia.

Se poate spune, fără ezitări, că anul 2021 este primul an, în care Transalpina Ski Resort a renăscut. Administratorii noi au vrut să arate că toate acuzele, speculațiile și încercările frustrate ale celor care au plecat, au fost doar vorbe în vânt. Nimeni nu va uita manevra oribilă, de a pune bețe în roate, cu doar o zi înainte de deschidere, a celor care efectiv au fost feudali aici timp de opt ani.

Din câte am înțeles serile de la baza pârtiei sunt pline de distracție, voie bună.

Am văzut și celebrul apreschi închis, cel care este revendicat financiar de foștii administratori. Nu înțeleg de ce acesta costă 12 miliarde de lei în acte, fiind în fond un banal foișor, ceva mai mic decât cel pe care îl am și eu în curte.

În orice caz, le urăm celor care administrează pârtia zăpadă bună până în mai, să pună în funcțiune și traseul 2 de telegondolă și pârtia de la telescaun. Adică exact cele care nu au mers niciodată. Sunt convins că vom discuta altfel despre acest domeniu.

Și nu în ultimul rând investitorii privați sunt așteptați să continue ce a început statul român. Pentru că proiectul complet înseamnă un domeniu schiabil care să lege Transalpina de Rânca (80 de km de pârtii). Statul și-a făcut treaba lui, restul depinde de privat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *