Deschiderea noului Mall din Râmnic, un real succes; discuţii pentru 2 ancore – magazin de Bricolaje şi unul de Sport

Deschiderea celui de-al 3-lea centru comercial din Râmnicu Vâlcea a înregistrat un real succes, altfel spus, investiţia de 40 milioane de euro a celor de la NEPI nu a fost una fără studiu de impact, cum comentau unii, dimpotrivă, Shopping City Râmnicu Vâlcea vine şi impune un nou standard, ridicând astfel stacheta şi aruncând mănuşa celorlalţi investitori existenţi pe piaţă sau celor care doresc să vină.

“Un centru ca în Bucureşti” sunt afirmaţiile celor care au preferat să ia piept traficul absolut infernal din zona Libertăţii sau “Ca în afară”, toate arătând că începând din 7 decembrie, Râmnicu Vâlcea are un nou pol economic şi o zonă cunoscută drept cea mai insalubră din ultimii 7 ani, azi este fanion al serviciilor.

Noul City Mall nu înseamnă deloc pulverizarea celorlalţi actori de pe piaţă, River Plaza sau Winmarkt dar obligă la schimbarea unor strategii de marketing, ca şi pe restul retailerilor, într-un domeniu în care nemţii de la Kaufland au dominat 10 ani acest tip de comerţ.

Probabil în următoarele săptămâni afluxul se va dilua, urmând ca din ianuarie noul Mall să aibă o pondere normală şi mult mai echilibrată dar judecând după prima zi, a preluat deja vectorial publicul şi standardele de calitate.

Din discuţiile neoficiale purtate azi cu reprezentanţii NEP, am notat că există deja premisele unor noi ancore, unul privind piaţa de bricolaje, urmând ca un astfel de market să vină ca o extensie a Mall-ului dar şi un celebru brand din piaţa articolelor sportive.

Cum de altfel există deja un proiect imobiliar pentru faleza Olt, noul bulevard construit de cei de la NEPI, de 4 benzi va deservi acest viitor cvartal imobiliar.

Şi cel mai important dezvoltator imobiliar din Râmnic, Romeo Iliescu are în proeict în zona noului Mall, cel puţin un bloc de 14+1 nivele, semn că Libertăţii va fi un cartier căutat al Râmnicului.

Primăria deja are în vedere şi în lucru prelungirea bulevradului Tineretului, astfel încât să existe o fluenţă a traficului în oraş şi cu pivotare în zona Libertăţii.

Locuitorii din Râmnicu Vâlcea sărbătoresc astăzi inaugurarea Shopping City Râmnicu Vâlcea, primul centru comercial full concept din regiune, dezvoltat de NEPI Rockcastle, lider pe piața imobiliară de retail din Europa Centrală și de Est. După o investiție de 40 de milioane de euro, proiectul găzduiește o ofertă generoasă de peste 70 de spații comerciale pentru toate categoriile de vârstă și interese, pe o suprafață închiriabilă de 27.900 metri pătrați, și generează peste 700 locuri de muncă pentru județul Vâlcea. Pentru vizitatori, centrul comercial a pregătit un program special de spectacole și oferte.

 În urma uneia dintre cele mai mari investiții din județ, noul centru comercial își primește astăzi vizitatorii în cea mai modernă destinație de shopping și divertisment din regiune. Noul centru comercial găzduiește o ofertă generoasă de branduri internaționale și locale, pentru toate categoriile de vârstă și interese: modă și accesorii, beauty, articole sportive, tehnologie, home&deco, jucării și produse pentru copii. Mai mult, vizitatorii au parte și de un food court extins, cu experiențe culinare pentru toate gusturile, precum și de multiple spații de divertisment: loc de joacă, cazino și o terasă exterioară, cu vedere unică spre râul Olt, pentru petrecerea timpului liber și evenimente.

Printre magazinele care își așteaptă clienții se numără New Yorker, Deichmann, Hervis, Altex, DM, Marionnaud, Jysk, Noriel, Top Shop, Various Brands, Bigotti, Gloria, Atmosphere, Marelbo, Paolo Botticelli, Benvenuti, English Home, Optiplaza, Anna Cori, Bijuteria Stil, Sport Vision, Orsay, Douglas, Gatta, Takko, Gerovital, Office Shoes, Optiblu, Meli Melo, Penti, Vitamix, Pro Beauty Shop, Splend’or, TUI, CCC, PEPCO, Sensiblu, Yves Rocher, Fresh Clean, Credit Amanet, IQ Box, Inmedio, RCS & RDS, Silka, Animax, Arsis, Cremeria Marco, Max Bet, Energy Kids, Zvon Café, Picior de Plai, Help Net, Contakt, KFC, Salad Box, Dabo Döner, Pizza Romana, Casa Românească și Spartan.

Mai mult, cu ocazia inaugurării, centrul comercial a pregătit pentru vizitatori oferte speciale, tombole cu premii și reduceri de până la 75% la branduri precum New Yorker, Atmosphere, Orsay, Anna Cori, English Home, Optiplaza, Douglas, Yves Rocher, Meli Melo, Gerovital, Optiblu, Gatta, Penti, CCC, Jysk, Deichmann, Sport Vision, Penti, Various Brands sau Noriel. Surprizele și evenimentele speciale vor continua pentru vâlceni pe 9 decembrie, cu un spectacol susținut de Lidia Buble și Andra, iar pe 10 decembrie, Gașca Zurli  îi va aștepta pe cei mici cu distracție și voie bună.

„Marcăm astăzi inaugurarea Shopping City Râmnicu Vâlcea, un centru comercial de care suntem extrem de mândri și care conturează un an cu multe proiecte de anvergură pentru NEPI Rockcastle. Decizia de a investi în Râmnicu Vâlcea se datorează potențialului semnificativ al întregii regiuni și este o dovadă clară a angajamentului nostru de a dezvolta piața de retail din România. Shopping City Râmnicu Vâlcea nu este doar unul dintre cele mai importante centre comerciale din portofoliul companiei noastre, dar și cel mai important mall din regiune, prin oferta comercială și designul modern al clădirii. Este mall-ul de care sunt sigur că se vor bucura toți vâlcenii.”, spune Sebastian Mahu, Head of Asset Manager în cadrul NEPI Rockcastle.

Alături de brandurile inaugurate de Shopping City Râmnicu Vâlcea, astăzi își deschide porțile și hipermarketul Carrefour, cu o gamă de peste 50.000 de produse, o suprafață de vânzare de 7.500 de metri pătrați și 300 de angajați, fiind astfel unul dintre cei mai importanți angajatori din oraș.

„Ne bucurăm să ne implicăm în viața comunității din regiunea Vâlcea cu cel mai nou şi inovator concept de hipermarket, în care locuitorii pot găsi într-un spațiu modern și prietenos tot ceea ce au nevoie, sub același acoperiș. Oferim o nouă experiență de cumpărături, dintr-o gamă de peste 50.000 de produse, la cele mai înalte standarde de calitate. Nu lipsesc soluțiile inovatoare, atât pentru cei mari, cât şi pentru cei mici, precum locul de joacă special amenajat lângă <<CASA FAMILIEI>> sau case de marcat <<SELF CHECK-OUT>> pentru mai multă rapiditate, wifi gratuit în magazin și spații dedicate încărcării telefoanelor mobile de la acumulatori externi în zona specială de snacking, unde se pot relaxa şi unde pot beneficia de produse de fabricaţie proprie. De asemenea, punem la dispoziția vâlcenilor o paletă variată de servicii financiare simple și rapide, totul pentru o viață mai bună”, a declarat Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.

Unicitatea proiectului Shopping City Râmnicu Vâlcea este dată și de designul și arhitectura moderne, materialele de calitate superioară și de dotările de ultimă generație. Centrul comercial este aliniat celor mai înalte standarde aplicate de NEPI Rockcastle tuturor proiectelor de retail dezvoltate până acum. Intrările impresionante și lumina naturală obținută datorită luminatoarelor de mari dimensiuni, integrate în acoperișul clădirii, sunt câteva dintre elementele care fac din Shopping City Râmnicu Vâlcea un centru comercial unic în regiune. Suplimentar, centrul comercial a investit în facilitarea accesului vizitatorilor prin montarea de sensuri giratorii și prin construcția unui drum de legătură cu patru benzi.

One comment

  • Chirca Camelia

    Felicitari,felicitari !!!!!Eu chiar sunt impresionata de ce am vazut..,.Multa eleganta!!!!De fapt am auzit multe pareri si tot ce am auzit este de bine….trebuia sa avem si noii valcenii asa ceva…gasesti TOT CE VREI !!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *