Au inceput lucrările la noul magazin Decathlon din Râmnicu Vâlcea

In aceate zile a inceput constructia noului maga,in Decathlon din Ramnicu Valcea, in zona noului Mall.

Decathlon, retailerul care domină piața echipamentelor sportive din România, și-a propus să obțină în acest an o creștere a vânzărilor de minim 15%, în pofida problemelor globale cu aprovizionarea,  apărute o dată cu începutul pandemiei COVID.

Strategia companiei pe termen lung include deschiderea de magazine în orașe neacoperite în prezent, consolidarea poziției cu noi unități în București și eventual în Cluj, Timișoara și Iași, relocarea unor magazine și vânzarea prin intermediul altor rețele de retail.

“Obiectivul acestui an din punct de vedere economic este să realizăm o creștere de minim +15% la finalul anului. Provocarea principală este reprezentată de aprovizionare (lucru valabil încă de la începutul pandemiei), în special pentru anumite tipologii de produse. Din cauza crizei de materii prime și pieselor de schimb, a stagnării capacității globale de producție sau din cauza porturilor și rutelor de transport care sunt blocate în multe țări, dar și în contextul în care creșterea economică postpandemică a fost mult mai mare decât cea așteptată”, au declarat reprezentanții Decathlon România.

Strategia vizează continuarea deschiderilor de magazine fizice, în special în orașele în care retailerul nu este prezent, precum Galați, Arad, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare sau Alba Iulia, dar și consolidarea poziției cu noi unități în București și eventual în Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, precum și relocarea unor magazine din locații situate în centre comerciale ineficiente din punctul de vedere al atragerii de trafic și al mix-ului de clienți.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *