Dacă politicienii vâlceni ar fi știut un pic de geografie, județul nostru era departe…economic.

O știre de acum două săptămâni ar fi trebuit să le dea un zvâc parlamentarilor vâlceni și nu numai, pentru că din această informație prindea contur poate unul dintre cele mai interesante proiecte pentru Vâlcea

Asta corobotat cu ADI-ul pe care l-au pus la cale Galațiul, Brăila, Ialomița și Călărași pentru a realiza un drum expres de la Galați la Dunăre.

Bun. Revenind, acum vreo două saptamani, Bulgaria și România anunță că vor demara cinci studii de fezabilitate pentru cinci poduri peste Dunăre. Unul dintre locuri este Corabia. De fapt, istoric vorbind, aici a existat în urma cu 2000 de ani cel mai mare pod peste Dunăre din perioada antichității balcanice.

Orice politician român de la județ până la București lua imediat o hartă și zicea… hopa, pai ia stai puțin, că noi, Râmnicu Vâlcea poate sa devina chiar un hub rutier daca se pune așa problema

Și atunci teza unui DX care se lege Tigveni de Corabia și Plevna părea chiar interesanta. Pentru că una e să vorbești doar de un DX de 10 km Tigveni – Râmnicu Vâlcea și alta e sa vorbești de un DX Tigveni – Râmnic- Drăgășani – Piatra Olt – Corabia. Altfel spus un DX paralel cu actualul DN 64.

Pentru că dacă te uiți pe harta, acest DX parcă incepi să-l vezi. Acest DX care sa lege A1 de Bulgaria și atunci traficul de mărfuri dinspre Ardea, granita de Vest spre Balcani sună ideal

Bun, pentru asta trebuie sa stii geografie, sa fii interesat de Vâlcea și să vezi in perspectiva. Sau în cel mai rău caz să citești ziarele.

Acest articol nu va costa nimic. Este doar o sugestie.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *