Chiar și atunci când face lucruri de excelență, Primăria Râmnicului nu știe sa le promoveze
Vorbim de 3 evenimente de top organizate de Primăria Râmnicului sau in care este partener. Despre care din păcate nu putem spune că au excelat la partea de marketing.
Vorbim de Vibe The Ride și de un concert de Jazz, vorbim de un spectacol Latino Sympfonic și de filmul de la Cannes al lui Mungiu. Toate evenimentele produse pe 1 iulie
Despre recitalul de jazz, am aflat frunzărind din întâmplare pagina de FB la primărie, la ora 19 fara zece și până m-am pornit la drum, la Feteni, tocmai ce se terminase.
Am ajuns in cele din urmă la Arene, unde din păcate am numărat vreo 100 – 200 de spectatori. (la ora la care scriu). Sper sa se înmulțească. Cel puțin pentru filmul lui Mungiu.
Asadar trei evenimente de ținută, pentru lumea boema din acest oraș. Care cu adevărat puteau să smulgă din case vreo 2000 oameni cu gusturi rafinate. Sa aprecieze un artist argentinian.
Marketing, domnule primar. Trebuiau rostogolite aceste evenimente, creata o pagină speciala a primăriei pentru aceste evenimente. Trebuie sa va faceți o echipa care doar asta să facă. Sa bubuie, sa posteze, sa alerge pe FB.
Vara este abia la inceput și am înțeles că urmează și alte asemenea momente pentru un public educat. Resetați modul de a promova aceste evenimente