Centura orașului Băbeni are finanțare și ar rezolva traficul de pe DN 64

Cu peste 50 de miiarde de lei vechi venituri proprii, Băbeniul se dovedește un oraș în plină expansiune economică, cei peste 200 de agenți economici care funcționează pe raza orașului și în zona parcului industrial din zona fostei Uzinei Mecanice, contribuind la dezvoltarea acestui oraș.
Avantajos pentru Băbeni este și așezarea sa, pe drumul care leagă Râmnicu Vâlcea de Drăgăani și Slatina dar și la intersecția cu drumurile care merg spre Horezu. Situat astfel chiar în centrul județului Vâlcea, având o uriașă bază de recrutare pentru forța de muncă din comunele vecine.
”Este un adevăr că orașul are o dinamică economică și se investește, șomajul este unul aproape inexistent, sperăm că agenții privați vor plusa și la nivelul salarial, pentru a atrage cât mai multă forță de muncă plecată afară și bine calificată. Primăria este dispusă de a oferi ajutor pentru orice investitor care dorește să dezvolte aici afaceri”, spune primarul Ștefan Bogdan.
Recent, vestea bună pentru locuitori dar și pentru cei care tranzitează DN 64 este faptul că se analizează posibilitatea ca orașul să aibă o centură rutieră.
Deputatul USR, Marian Lazăr, membru în Comisia de Transport a Camerei Deputaților precizează că această șosea este bugetată. Și că traseul acesteia ar putea fi unul care să degreveze traficul de pe DN 64.
Astfel, centura orașului Băbeni ar fi o variantă de ocolire care ar pleca din zona Slăvitești, ar merge în dreapta, pe malul Oltului, dincolo de zona Valea Mare, ar traversa râul Bistrița printr-un nou pod și ar ieși la Tătărani, la capătului podului de fier, intrând în drumul județean.
Astfel tot traficul greu ar fi fi deviat din oraș, actualul DN 64 s-ar transforma în stradă orășenească și nu ar mai fi ambuteiaje la intersecția cu centrul orașului.