Cioloş i-a lăsat pe liceeni şi navetiştii din Vâlcea în staţii, la ocazie

Luni începe şcoala dar, pentru elevii din 20 de localităţi care fac naveta la liceu, pentru salariaţi din Drăgăşani sau din Budeşti sau Băbeni etc va fi un dezastru. Angajaţii lui Cioloş i-au lăsat pe drumuri, în staţie, la ocazie

Excesul de zel al unui individ de la ISCTR a aruncat judeţul îm aer.

Să fim înţeleşi, Matdaan este una din cele mai groaznice curse de călători din judeţ. Microbuze insalubre, oameni ca sardinele plus multe alte reclamaţii care au fost depuse de călători şi pe care le-am citit şi noi… Deci îşi meritau cu vârf şi îndesat admonestarea şi eventual pierderea definitivă a acestui contract de transport

Dar, bun, uite că guvernul a făcut-o lată. Sau agentia din subordinea guvernului nu s-a gândit la consecinţe. Cei de la Matdan au fost prinşi în offside pe undeva prin judeţul Olt, iar insul de la ISCTR a decis suspendarea pentru 30 de zile a licenţei pe toate cursele. Măi omul ăsta e sănătos la cap? Cum adică suspenzi totul dar nu adaugi nimic. Ce fac timp de 30 de zile elevii de lieu sau toate categoriile de navetişti? Iau avionul? Trotineta? Merg pe jos.

La apelurile preşedintelui CJ Vâlcea, Constatin Rădulescu, guvernul zice că e vid legislativ şi că nu există nicio prevedere în acest sens. Mulţumim pentru răspuns, domnilor guvernanţi.

Contorizează cineva pagubele economice şi consecinţele sociale care decurg de aici? Salariaţi care ar putea întărzia la job, elevi la şcoală, banii pentru combustibil în caz că transportul se va face în regim propriu?

Domnul Cioloş ştie că o largă categorie de oameni cu venituri modeste făcea zilnic naveta pe aceste trasee cu microbuzele Matdan? Ce le oferiţi în schimb? Nimic. Că e vid legislativ!

Dacă CJ Vâlcea sau Prefectura ar apela la un alt operator de transport de urgenţă pentru 30 de zile, imediat ar intra în zona penalului. Dacă s-ar face licitaţie, actele şi formalităţile durează fix 30 de zile, adică, atunci când s-ar finaliza licitaţia, ar expira Matdanului interdicţia.

Ce să facem? Să scoatem camioanele militare o lună să transporte navetiştii? Da, există soluţia să se meargă din bucăţi. Cu alte curse, dar acele curse au şi ele un număr de călători stabilit. Adică, aglomeraţia ar fi la ordinea zilei.

Aşadar excesul de zel al unui inspector şi neprofesionalismul unei firme de transport au aruncat un judeţ în aer. Guvernul tehnocrat nu are soluţii, CJ este legat de mâini iar oamenii vor suferi 30 de zile.

Nu ştim ce soluţii se vor găsi dacă se vor găsi, însă parlamentarii vâlceni vor trebui să se ocupe în mod serios de legislaţia în domeniu. Apropo nici un parlamemtar vâlcean nu a abordat subiectul, nici marele înţelept care le ştie pe toate, un june oarecare Cotescu…

Deci o dată trebuie schimbată legislaţia şi în al doilea rând, licitaţiile pentru operatorii de transport să fie unele extrem de severe să nu mai apară tot felul de mtadani din ăştia pe străzi. Suntem în secolul XXI, vrem civilizaţie şi în ratele locale…

AP

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *