Studiile de fezabilitate terminate pentru tronsoanele de autostradă Piteşti – Curtea de Argeş şi Veştem – Boiţa

Compania Națională de Autostrăzi și Infrastructură Rutieră (CNAIR) a anunțat că deocamdată s-au terminat studiile doar pentru 38 de kilometri din autostradă, între Sibiu-Boița și Pitești-Curtea de Argeș.

În plus, s-au finalizat forajele pentru a afla structura solului pe încă 18 kilometri din autostradă, între Văleni și Curtea de Argeș, anunță Digi24.ro.

Pe cea mai dificil de realizat porţiune din autostradă, cea dintre Boița – Racovița și Văleni, studiile sunt în lucru.

Aproape 60 de kilometri din șoseaua rapidă străbat zona montană. Prin urmare, „Compania de Infrastructură nu poate avansa o data exactă de finalizare a studiilor având în vedere faptul că sunt necesare investigaţii pentru: tunele, viaducte, pasaje şi poduri”, după cum se arată într-o informare a CNAIR.

Până acum, Compania de Investiții a achitat 3,36 de milioane de lei pentru acest studiu de fezabilitate.

Deputatul UDMR, sibianul Benedek Zacharie, anunța la începutul lunii martie că este posibil ca tronsonul 1 al autostrăzii, Sibiu – Boița să fie terminat mult mai repede și să fie dat în folosință, la fel ca și tronsonul 5, Pitești – Curtea de Argeș. ”Din punct de vedere al proiectării și execuției, se poate termina în 2020. Dacă există interes, deci dacă există interes în primul rând, până în 2020 poate fi gata autostrada. Am văzut că s-a vehiculat anul 2021, dar tehnic vorbind eu cred că se poate realiza puțin mai repede”, a declarat Benedek.

Loading...

One comment

  • Licitatii pe banda rulanta pentru studii de fezabilitate pe viitoare tronsoane de autostrazi in toata tara. Pe lista se numara si Sibiu – Pitesti, dar si autostrada lui Dragnea, Bucuresti – Alexandria

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *