Cel mai modern hotel din Râmnicu Vâlcea prinde contur

Cel mai modern hotel din Râmnicu Vâlcea prinde contur. Elegantul Hotel Ramada, franciza achiziţionată de familia Tudor va fi cea mai frumoasă investiţie a anului, în centrul municipiului, aşezând astfel Râmnicu Vâlcea pe harta Europei. Deja se lucrează la faţadele hotelului şi la sala de congrese. Se lucrează totodată din plin la interioare, la final, complexul hotelier va avea 108 camere şi un modern salon restaurant şi de evenimente cu aproximativ 500 de locuri.

Asta pe lângă cafenele şi diferite săli de congrese şi conferinţe. Ultimul etaj va fi rezervat apartamentelor penthouse.

Ramada Râmnicu Vâlcea va ridica astfel standardele hoteliere din municipiu, fiind al doilea hotel de 4 stele din judeţul nostru. Dar este un început şi mai ales că turismul de business devine o parte importantă în acest sector.

În fapt, Ramada preia vechiul brand al Râmnicului, hotelul Alutus, investitorii fiind familia Tudor, cei care au proiecte de dezvoltare hotelieră şi în Băile Olăneşti, unde în acest an se investeşte în activele deţinute şi acestea urmând a fi upgradate.

Zece hoteluri din România au fost premiate de către portalul internațional hotel.info.

”Aprecierea s-a făcut prin procesarea evaluărilor a peste 6 milioane de clienți de rezervări pentru 250.000 de hoteluri din întreaga lume”, se precizează într-un comunicat de presă al hotel.info.

Studiul ne arată că o franciză domină clasamentul celor mai bine cotate hoteluri din România. Astfel, pe primul loc în topul preferințelor turiștilor se află hotelurile Ramada, operate în sistem de franciză de SC Majestic Tourism SA. Brand-ul Ramada se regăsește de altfel de cinci ori în clasamentul realizat de portalul de rezervări hoteliere.

Ramada este un brand al Cendant Corporation, unul dintre cei mai mari francizori din lume din domeniul hotelier. Numele Ramada provine din limba spaniolă și se traduce prin ”loc de odihnă la umbră”. Astăzi, brand-ul este prezent cu circa 1.000 de hoteluri în peste 25 de țări.

În România, Ramada și-a făcut intrarea în anul 2005, când a fost acordată licența de franciză Hotelului Majestic din București. Astăzi, în țara nostră sunt 11 hoteluri Ramada, dintre care cinci în București și câte unul în Brașov, Sibiu, Iași, Cluj Napoca, Pitești și Oradea. Investiția într-o franciză Ramada se ridică la circa 20 de milioane de euro. Cel de-al 12-lea hotel Ramada va fi inaugurat la finele acestui an şi va fi în Râmnicu Vâlcea

Succesul unui hotel se bazează în primul rând pe fluxul de numerar generat. Astfel, cei care se orientează spre o franciză din domeniul hotelier trebuie să pună în balanță beneficiile apartenenței la un brand cu costul total al investiției. Principalul avantaj pe care îl are un francizat din acest domeniu este strategia grupului sub care operează, alături de numele de marcă internațional și o calitate îmbunătățită a serviciilor.

În afară de Ramada, pe piața francizelor hoteliere din România se remacă și: Golden Tulip, Double Tree Hilton, Ibis, Radisson Blu, Accor Group- Novotel, Peacock Hotels. Anul trecut, suedezii de la Ikea au anunțat că intenționează să deschidă peste 100 de hoteluri care vor fi administrate de grupuri specializate care le vor primi ”la cheie” de la Inter Ikea, o filială a gigantului suedez.

One comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *