Adevărul în legătură cu DN 7D: Gică Păsat s-a opus preluării, deşi era singura şansă de reabilitare a acestuia

De-a lungul timpului, politicienii vâlceni au iniţiat diverse demersuri la Bucureşti pentru rezolvarea unor probleme cu care se confruntă judeţul nostru, dar nu le-au dus până la capăt. De cele mai multe ori, le-au abandonat pe parcurs aflând că încurcăturile au fost create de propriile lor partidele sau din cauză că rezolvarea acestora nu era posibilă în condiţiile în care, în fruntea instituţiilor publice abilitate să găsească şi să implementeze soluţiile, au fost promovaţi oameni incompetenţi.

Acest lucru s-a întâmplat şi cu DN 7D. În ultimii ani, s-a tot vorbit pe acest subiect, vina pentru faptul că acest drum nu a fost reabilitat fiind aruncată pe autorităţile de la Bucureşti. În realitate, însă, lucrurile stau un pic diferit. Spre finele anului trecut, la rugăminţile unor cetăţeni din Nordul judeţului Vâlcea, deputatul ALDE Dumitru Lovin a solicitat Guvernului Tudose explicaţii în legătură cu această problemă, iar zilele trecute, când a primit răspunsul oficial, a aflat că nu doar Ministerul Transporturilor este responsabil în ceea ce priveşte starea dezastruoasă a DN 7D.

„În 2015, când liberalii erau la Putere, iar Gheorghe Păsat conducea judeţul, prin documentul cu numărul 92/1898/22.01.2015, C.N.A.I.R. – S.A. şi-a dat acordul pentru declasarea drumului şi retransmiterea acestuia către Consiliul Judeţean Vâlcea. Numai că, prin adresa nr. 92/8526/10.02.2015, Consiliul Judeţean Vâlcea a considerat că nu se poate angaja în preluarea drumului – asta spune secretarul de stat Maria Magdalena Grigore”, a dezvăluit deputatul Dumitru Lovin, preşedintele ALDE Vâlcea.

„Asta înseamnă că liderii PNL au fost de acord doar declarativ cu declasarea DN 7D şi revenirea acestuia la CJ Vâlcea, deşi ştiau că Ministerul Transporturilor nu-l va asfalta şi problema va rămâne nerezolvată. Dacă în mandatul lui Gheorghe Păsat Consiliul Judeţean ar fi preluat drumul, acum ar fi fost şanse foarte mari să intre într-un program european de finanţare. Se puteau solicita fonduri prin PNDL şi sunt ferm convins că s-ar fi primit. (…) În continuare, eu rămân de părere că singura şansă pentru recondiţionarea DN 7D este transferarea acestuia la CJV şi declasarea lui. Cred, de asemenea, că orice efort de reabilitare a drumului merită făcut, deoarece nu doar că va asigura încă un bun acces către viitoarea autostradă Sibiu – Piteşti, pe varianta Câinenii Mari – Boişoara – Titeşti – Perişani – Sălătrucu – Văleni, dar va reprezenta o şansă în plus pentru turismul din Nordul Vâlcii. De aceea, eu sper ca actuala conducere a Consiliului Judeţean să facă ceea ce liberalii n-au fost în stare”, a concluzionat Dumitru Lovin.

 

Biroul de Informare Publică şi Relaţii cu Mass Media

One comment

  • Cecile C.

    Desene animate in doua acte sau cum sa nu faci treburile. Acest deputat se pricepe la toate si
    la nimic. Nimic a facut ca agronom , nimic a facut ca si consilier al presedintelui CJ cu casa si multi bani
    in conturi , se mindreste.
    Cine nu are ce face sa-l asculte pe mosneag sa invete si ei cum la bani se face cheag. Ca doar
    individul nu din munca cinstita s-a imbogatit. Are un principiu si anume: la munca putina , minciuna tine cel mai bine.
    Cind vor intelege acesti indivizi ca , minciuna are picioare scurte?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *