Cum oferă comercianţii vâlcenilor în loc de Black Friday…, Blow Job Friday!

Poate că nu credeam toate clişeele pe care le auzisem până acum de „manevrele perverse” pe care le fac comercianţii pentru Black Friday sau mă rog pentru vinerea aia celebră cu reduceri, la noi, dacă nu o simţeam pe pielea mea.

Aproape toţi comercianţii din Vâlcea şi, fac pariu, ca şi la nivel naţional, pun acum câteva milioane vechi bune la produs ca să dea jos din ele, în vinerea buclucaşă.

Aşadar voiam să cumpăr un frigider, un aragaz şi o maşină de spălat, de exemplu, şi am început să bântui prin magazine de profil, alea care încep cu A*, alea cu F*, alea cu Do* sau De*. Am rămas mut! Produse pe care le ştiam de la emag, acum doar câteva luni cu 800-900 de lei, erau acum la 1200 sau 1400 iar cele pe care le ştiam cu 1200-1400 acum se apropiau de 2000 de lei. Nu înţelegeam anomalia….

Prima dată am zis, ia uite ce efect au creşterile de euro, acciza la benzină dar apoi m-am lămurit. Nu, e vorba de un adaos artificial acum, doar ca să-l coboare toate atunci în vinerea buclucaşă la preţul vechi. Sau mă rog pe aproape şi să scrie acolo pe etichetă (Reducere 25%, reducere 30%, sau chiar reducerea 40%) și mocofanul de rând fie din Râmnic sau amărăşteanul care vine cu rata de la Glăvile, să zică patetic, „Mamăă, am dat lovitura! Am luat maşină de spălat cu 850 de lei de la 1200! Chilipir!”, neştiind că preţul ei era acum vreo 4 luni, fix 800 de lei!

Mi-e lehamite de modul ăsta pervers de a păcăli cumpărătorul printr-o aritmetică de duzină, una ieftină, prin care sunt prinşi în plasă exact omuleţii care numără şi ei lună de lună un mărunţiş ca să se bucure de un produs nou în casă.

În concluzie, la noi la români, Black Friday, se numeşte un fel de Blow Job Friday! ÎĂla pe care ni-l dau cristoşialtecşii si domonezeii lor de comercianţi perverşi!

Liviu POPESCU

One comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *